Share |

 

Kaynak: http://ayseselcen.blogspot.com/2007/09/20-aye-selcen-iin-2007-kehanetleri.html

  Ayşe Selcen için 2007 kehanetleri


MZ- 53 yaşında ölümden döneceksin. Hastanede kalacaksın bir süre. Atlatacaksın ve ondan sonra 23 sene yaşayacaksın.
AS- İyi çok şükür, maşallah bana…

İşte böyle aniden başladı…
Sanki bir nevi trans halinde anlattı da anlattı…

MZ- Kim bu kafanı kurcalayan? Ne istiyor senden?
AS- Kim o?
MZ- Beş harfli.
AS- …
MZ- Allah Allah… Garip şeyler var gördüğüm. Ne iş yapıyor bu adam?
AS- Hangi adam?
MZ- Emine diye bir yakını var. Dikkat etmeli. Bel fıtığı ameliyatı geçirmiş, yine belinden sorun yaşayacak. Kilo sorunu var şimdi, ya alıyor ya veriyor. Şu günlerde sıkıntılı o yüzden veriyordur kilo. Mahkeme kapısı görüyorum.
AS- Ameliyat olan bir akrabam ama mahkeme kapısı falan yok, isimde hata olmasın.
MZ- Yok. Beş harfli. Hazreti. (gülüyor)
AS- …
MZ- Çıkardın mı?
AS- Benimle ilgili bir şey yok mu?
MZ- Bu da seninle ilgili… Ben sana kaç sene yaşayacaksın demiştim?
AS- N’oldu? Kısaldı mı, uzadı mı? :)
MZ- Yok, değişmez. Çocuğun yok değil mi?
AS- Var, bir sürü dört ayaklı çocuğum var.
MZ- İki ayaklısı da olacak. İstemiyorsun ama isteyeceksin. Büyüye inanır mısın?
AS- Herkese verdiğim cevabı mı istersin, samimi cevabımı mı?
MZ- Her şeye iki cevabın mı var?
AS- Evet aslında. Bir genel cevaplarım var, bir de samimi fikrim. Samimi fikrimi herkesle paylaşmam.
MZ- Neden?
AS- Gerek yok. Mesela nerdeyse büyük çoğunluk çocukları sevmediğimi düşünür çünkü öyle söylerim ve öyle görünür. Oysa çocukları severim, şımarıklığı sevmem. Benim yaşımın yarısı kadar büyük bir kızım var. Ben doğurmadım, hiçbir kan bağım yok ama bana anne dedi, benim kızım oldu. Onun şekillenmesinde payım oldu. Böyle yani… Gerçekleri, gerçekten soranlarla ve algılayabileceklerle paylaşıyorum.
MZ- Büyüye inanıyor musun peki?
AS- Büyü benim. Evet, büyü var ama benim de zırhım var. Ben kendim büyüyüm.
MZ- Evet, doğru düşünüyorsun. Sana çok ama çok büyü yapmışlar. Tutmamış ama. Uğraşmışlar çok, hâlâ da çok uğraşıyorlar. Kıskanılıyorsun.
AS- Gerek yok aslında. Avantajlarım olabilir ama ben de insanım sonuçta.
MZ- Emine’yi sor bu adama. Bir de belini…
AS- Neyse boşver ya… Benimle ilgili başka ne görüyorsun?
MZ- Erkek olsun, kız olsun, çok iyi dostların var. 2008’in başında ani ve çılgınca bir karar alacaksın. Bu yıldan itibaren hâlen yükseliyor.
AS- O ne demek?
MZ- Yıldızın parlıyor. İsmin büyüyecek. Diyeceksin ki şimdi, benim zaten ismim var. O ayrı konu… Parlayacaksın…
AS- İyi, ne güzel işte…
MZ- Çok güzel iş teklifleri gelmeye devam edecek. Ama kolay karar vermiyorsun, karar vermeden de bir işe başlamıyorsun.
Üç işi birden idare edeceksin.
AS- İşi mi eşi mi? :)
MZ- İş iş… Seni tanıdık zaten. Eş idare edecek bir kız değilsin. Üstelik kimseye de hesap vermekten hoşlanmıyorsun. Kale gibi karakterin var, çivilenmiş.
İnsanların içini okuyorsun. Sarrafsın. Bazen, onlar bir şey anlattığı zaman, susup kafa sallıyorsun ama içlerindeki gerçeği görüyorsun. Onlara çaktırmıyorsun.
Üzerinde bir bayrak uçuyor şimdi, görüyor musun?
AS- Yok, görmüyorum. Ne demek o?
MZ- Muradın olacak. Allah’tan istediğin her şey olacak. İltimaslı bir kulsun. Çok korunuyorsun.
AS- Evet, ben de böyle düşünürüm kendim için. ( :P )


İşte Ayşe Selcen için 2007 kehanetleri…
Tabii bu sohbetin sadece başı. Tanıdığım ve size de gizli gizli tanıttığım birkaç “abi” ve “abla” için çok ilginç bir sürü şey anlattı Medyum Zodyak. Onları da görüyormuş, çünkü onlar da benim hayatımın içindeymiş. (Ben pek öyle olduklarını düşünmüyorum ama…:P)
Benim hastalık-sağlık, iş-güç konularımda bir sürü şey daha... Sert, sivri, şaşırtıcı, hatta eğlenceli… Tabii birçoğunu bildiğim için sağlama yapmama gerek yoktu. Gelecek için ise… Hangi sağlama yapılabilir ki... Gelecek de bir gün gelecek.
Fakat “diğerleriyle” ilgili o kadar sıra dışı ve özel şeyler anlattı ki, dayanamayıp birkaç kişiyi arayıp teyit ettim. Aradım çünkü sanki Zodyak’ın bildikleri, bileceklerinin garantisiydi.
En başta, benden kilometrelerce uzakta, başka bir kıtada yaşayan Sevgili Kediciğimi aradım, anlattıklarıma o da şaşırdı ve bilmediğim ama yeni öğrendiklerimi teyit etti.
Bazı anlattığı şeylerde, o “diğerleri” hakkında, “Hah, doğru hissetmişim” dedim. “Kalp gözün açık senin, görürsün” dedi Zodyak. “Sizin kulvardaki sahteler de hep böyle söylüyor, gördüğümü görüyor ama yine de gözümün içine baka baka uydurmaktan da çekinmiyor” dedim, “Eskiden çok iyi görürdüm ama artık bulaşmıyorum” dedim. (Artık kimsenin içini görmek istemiyorum. Kanmak ve kandığımı fark etmemek istiyorum çünkü. İnanmak ve yoluma devam etmek. Güvenirim insanlara ben çünkü.)

“İnternette adına açılan forumlarda ‘Seni çok büyülü gördüm Zodyak abi’yle başlayan, aslansın kaplansın methiyeleri dizi dizi. Elçiye zeval olmaz, ben sadece aktarıyorum, 2007 kehanetleri Medyum Zodyak’a şahitlik edecektir, ben değil!” diye yazdım Cumartesi günü yayınlanacak Akşam gazetesindeki röportajımızda. (Bu da buradan duyurudur, Cumartesi günü Akşam gazetesi alına, röportaj okuna…:))

Uzundur biriktirdiğim, biriktiğim “Tesadüfler, İzler, İşaretler ve Mucizeler” yazısı yine denize akmadı. Yine size ulaşacak kelimelere dökülmedi. Ama tesadüf mü işaret mi bilemediğim bir şekilde, Medyum Zodyak’la karşılaştık. İşaretlere, tesadüflere batmışken, kafamın içinde dönüp duran bir soruyla boğuştuğum günün gecesinde, yanlışlıkla karşıma çıkan bir televizyon kanalı… Smart tv.
(Uydudan yayın yapan bu kanalda, Zodyak, her gece 23.00-02.30 arası canlı program yapıyor)
Benim gibi septik bir insan için zor inanılan bir şeydir gaipten haber verenler, bilgi elçileri. Yıllarca arkadaşlarım beni oradan oraya sürüklediler, “Hadi bakalım, buna inanacak mısın, bir dinle bakalım diye?”, kendi dertlerinden gittikleri gaip elçilerine dedektör olmamı istediler. Tuzak sorular sormakta ve sürekli şüphe etmekte üzerime yoktur çünkü.
Hatta annem benim bu septisizmim üzerine dilbilim çalışmaları bile yapmıştır: “septik, antiseptik, foseptik” diye.
Benim “şüphe seni mikroplardan kurtaramaz, sonun .ok çukuru olur” diye yorumladığım bu motto, ikinci ülkem İngiltere’de üzerime yapıştırılmıştır.

Oysa Medyum Zodyak’ı televizyonda dinlerken bol bol güldüm ve hayret ettim.
Tamam dedim kendi kendime, al sana bir işaret daha…
Sonra Akşam gazetesindeki yöneticilere bahsettim, “2007 kehanetleri röportajı harika olur” dediler. Ben de buldum kendisini ve talebi gerçekleştirdim.
Beni ona bir sorunun getirdiğini söyledim, garip bir biçimde. Sonra röportaj bitti. Nedir o soru dedi? Söylemem dedim. Durup dururken, kartlara falan bakmadan bir şeyler anlatmaya başladı bana, benimle ilgili. Şaşırdım kaldım. “O sana yaramaz, şunun gerçeği şu gibi” gayet açık bilgiler verdi, üstelik isimlerle birlikte. Başkalarını değil beni anlat dedim. Aldı kartları eline. Anlattı da anlattı. Kartlarla başlayan sohbetin başını yukarıya koydum. 2007 model beni merak eden hayranlarım (Hadi forumdaki lakaplarını vermeyeyim, onlar kendini bilir :)) işaretleri okusun diye… Ben taktım ya işaretlere… Ama işaretsiz kalmıyorum çok şükür. Harika tesadüfler, şaşırtan tesadüfler, şükrettiren tesadüfler… Aslında hepsi büyük planın bir parçası olan rastlantılar... Hepsi levh-i mahfuzumda yazılı olan, aslında bir amaca hizmet eden, benim küçücük insan aklımla yeterince anlayamadığım, hikmetini tam çözemediğim ilahi rastlantılar…

Doğru düzgün bir soru soramadım ya Zodyak’a, üzüldüğüm tek şey bu, mesela Fenerbahçe’min UEFA durumunu sormalıydım. Sanki bu konuyla ilgili öngörüye göre diğer söyledikleri de daha bir güvenli zemine yerleşecekti. Neyse röportajda da yazdığım gibi bu yılın lig şampiyonu Fenerbahçe. En azından onu sordum.
Eh, bir de Saddam’ın durumunu bekliyorum, size yedek kefil olsun diye.

Uzun sözün kısası…
Kocaman bir yıl daha bitiyor. Herkesin kendi için yeni yıl kehanetleri yazması gerek. Üstelik umut dolu, hayat dolu, gülümseyen kehanetler…
Ömrümüzden nelerin eksildiğini değil, kendimize neleri eklediğimizi düşünmek gerek.
Turkcell’in son reklâmındaki, “Umarım bu yıl, yeni bir sen tanırsın” sözlerine takılıp, kendimizle yeniden tanışmak gerek.
Bir yıl daha büyüyoruz.
Kendi içimizdeki savaşları bitirmek, hayatta daha derin nefesler almak, daha cesur adımlar atmak gerek. Sevgiyle dolmak, aşkla donanmak gerek. Yine ve hep kendimize yatırım yapmak gerek. Yine yeni yıl kararları almaktan vazgeçmemek gerek, hepsini Ocak’ın ortasında yarıda bırakacak olsak bile…
Yine hayal kurmalı, yine hayal kurmalı, yine hayatın tam ortasında durmalı.

Ben bir süre buralarda olmayacağım, bir süre de yazmayacağım.
2007 yılına, 2008 model olarak girmeye niyetliyim. :)
Bir Kuzey Afrika ülkesine gidiyorum…
Kendime gidiyorum.
Yeni yılda yeni bir ben tanımaya, çok sevdiğim eski beni tekrar ateşlemeye, kendime yeni yeni, dizi dizi kehanetler yazmaya, gözlerimi hayata daha büyük büyük açmaya…
Siz cumaları kontrol etmeye devam edin ne olur ne olmaz, bilgisayarım yanımda, kelimelerim cebimde olacak nasıl olsa. Belki siz de aklımın bir köşesinde olursunuz…
Belki bir Cuma tekrar karşılaşırız.
O zamana kadar bu yazı kalacak sayfamda.
Dökün, dökülün bana. Hepsini takip ediyor olacağım.
Ben kendime gidiyorum.
Size de aynısını tavsiye ediyorum.
İyi bayramlar…
İyi yıllar…

50 Responses to Zodyak Hakkında Bir Deneyim

  1. Adsız Says:
  2. Zodyak a nasil ulaşabiliriz

     
  3. Adsız Says:
  4. Medyum zodyaka nasıl ulaşabilirz ?

     
  5. Unknown Says:
  6. 05467478103 ulasin

     
  7. Unknown Says:
  8. Medyum zodyak
    nasıl ulasiriz

     
  9. Adsız Says:
  10. Ebru hanım çok tsk ederim bende buraya bıraktığıniz numaradan ulaştım.Mükemmel bir insan.Allah razı olsun 0546 747 81 03 ten kendisine ulaşabilir,0553 168 16 35 ten whatsaptan Medyum Zodyak'a yazabilirsiniz.

     
  11. Unknown Says:
  12. Merhaba ulastinizmi medyum zodyak a yada yaptiran varmi?

     
  13. Unknown Says:
  14. Merhaba siz ulasabildinizmi medyum zodyak a

     
  15. Selen Says:
  16. Evet ben ulaştım sonuç mukemmel

     
  17. Aycan şirin Says:
  18. Medyum zodyak hayatta mı öldü dediler daha önce gittik iletişim numaralarından uşaşamıyoruz yardımcı olur musunuz

     
  19. Aycan şirin Says:
  20. Merhaba ulaştınız mı hayatta mı Abdullah bey yani medyum zodyak

     
  21. Unknown Says:
  22. 0553 168 16 35 ten whatsaptan ulasabilirsiniz

     
  23. Kahine Says:
  24. Medyum Zodyak komşumuz Güler teyzenin oğluydu.2012 yılının ekim ayında vefat etti kanserden. Abdullah Sevgili,Mustafa Sevgili olarak bilinir. Bakım yaptığı ofisi Taksim sıraselviler'di. Tv de iskambil tarot bakımı yapardı. . . Şimdi kendini medyum zodyak,abdullah sevgili,ya da mustafa sevgili diye tanıtan kişi şarlatandan başkası değil.

     
  25. Kahine Says:
  26. Öldü arkadaşım,Allah rahmet eylesin.

     
  27. Unknown Says:
  28. Bursada bir hoca var ben hayatımda böyle bir insan gormedim resmen mucizeler cikariyor ortaya ama ulaşmak çok zor.Herkesede bakım ve işlem yapmıyor.

     
  29. Kahine Says:
  30. Kesin öyledir zaten. Daha sonra Müge Anlı'nın programına gelip,hoca bizi istismar etti,bizim paramızı dolandırdı,bizi hipnoz etti,bu hoca yüzünden evimiz barkimuz dağıldı diye gelip agliyorsunuz. Ne biçim müslümansınız,bütün batıllara inanıyorsunuz yazık valla çok yazık. Herkese de yapmıyormuş,kime yapıyor,hakime savcıya polise yapmıyordur. :)))) .:)))))

     
  31. Unknown Says:
  32. Kahine isminiz bile itici..Allah size Öyle bir dert verir hoca hoca gezersin.Sonra sen çıkarsin müge anliya :)isminde tam medyum ismi hayırdır müşteri avinami çıktınız?

     
  33. Kahine Says:
  34. Allahın sana verdiği dert yeter zaten. Ama çareyi hocalarda arayışın zaten başlı başına bir dert. Ne diyeyim derdin büyüğü sende,dermanini da ancak sen ve senin gibilere şeytan verir. İsminin ne anlama geldiği bildigine göre bu işle uğraşan bu sayfayı yöneten,sözde çakma medyum zodyak sensin zaten. Benim mis gibi öğretmenlik mesleğim var. Sen kendine bak önce ,sahtekar dolandırıcı,toplumun yüzkarası. Bu ayıp sana yeter zaten. Bin defa yuhhhhh :))) hadi bakalım amca gidersin şeytanın yoldaşı

     
  35. Kahine Says:
  36. Allahın sana verdiği dert yeter zaten. Ama çareyi hocalarda arayışın zaten başlı başına bir dert. Ne diyeyim derdin büyüğü sende,dermanini da ancak sen ve senin gibilere şeytan verir. İsminin ne anlama geldiği bildigine göre bu işle uğraşan bu sayfayı yöneten,sözde çakma medyum zodyak sensin zaten. Benim mis gibi öğretmenlik mesleğim var. Sen kendine bak önce ,sahtekar dolandırıcı,toplumun yüzkarası. Bu ayıp sana yeter zaten. Bin defa yuhhhhh :))) hadi bakalım amca gidersin şeytanın yoldaşı

     
  37. Adsız Says:
  38. Dolandırıcı bunlara dikkat edin arkadaşlar.

     
  39. Kahine Says:
  40. Aynen öyle... Yukarıda Ebru Kaya'nın verdiği sahte Medyum Zodyak'ın numarasını,bu sayfanın bağlantısını polis kuzenime ihbar ettim zaten. Siber suçlar merkezine bildirilip gereği yapılacak ve boyle sahtekarlar saf,temiz insanların duygularını kullanarak paralarını söğüşleyemeyecekler.

     
  41. Adsız Says:
  42. Kahine mis gibi mesleğin varda amina yarak mi arıyorsun medyum sayfasında?

     
  43. Adsız Says:
  44. Merhabalar, ben bu medyumu daha önce bildiği şeylerden ötürü başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Reklam yapmama gerek yok çünkü gerçekten başarılı. Ancak şu an bulamıyoruz kendisini? Öldüyse bile neden bu konuda internette hiçbir haber vs. yok! Anlamadığım bir diğer şey bilenler bilir eskiden smarttv diye bir kanaldan fal bakardı. Eğer öldüğü kesin ise rahmet dilerim ama ben şüpheliyim neden haber yok. Herkesin saygı içinde yorum yapmasını temenni eder ve Herkese iyi günler dilerim.

     
  45. Sinan Says:
  46. Bir arkadaşım geçenlerde evine ziyarete gitti bakımından çok memnun kalmış.Zodyak duru görüsu Freud tarafındanda kabul edilmiştir ve kendisi bu işin en iyisidir dünya üzerinde.

     
  47. Musab Says:
  48. 2012 de öldü yazmış biri doğrusu ne bu işin sinan

     
  49. Sinan Says:
  50. Musab kendisi İstanbul ve Balıkesir'de kaliyormus.Giden arkadasla konuştum.Yas ilerledikçe ara sıra ufak sağlık sorunlari oluyormuş.Arkadasim kendisini gayet dinç görmüş.Yeni TV programı için hazırlık yapmaya da başlamış.

     
  51. Musab Says:
  52. Kardeşim rica etsem istanbul'da kaldığı adresi arkadaşından sorup yazar mısın bana lütfen

     
  53. Adsız Says:
  54. Kahineyi bilmem de bende bir yarrak var,sen dahil sulalendeki tüm kadınları hem amından,hem götünden sikerim. Kadın doğru olanı yazmış. Doğrular senin anayin amına mı battı zurriyetini siktiğim. Medyum Zodyak(mustafa) benim yakın arkadaşımdı rahmetli oldu. Sen kendini zodyak diye tanıtan amı yarraklı birinin çocuğusun. Kafamı bozma siktir git,sulalendeki ,besikteki tüm kız çocuklarını sikerim. Amına soktugumun iti.

     
  55. Adsız Says:
  56. Öldü arkadaşım öldü 8 ekim 2012 de kaybettik Zodyaki. Buradaki amına caktigim kişi sahte medyum. Dolandırıcılık şebekesi. Böylelerinin avradini,kızını sikip videoya çekecen youtuba atacan. Milleti dolandirmak neymiş görecek. Kusura bakma ağzımı bozdum,böyle orospu çocuğu insanı dinden çıkarıyor.

     
  57. Adsız Says:
  58. Sinan,yalancının anasını avradini sikimmi. Amına kodumun topu.

     
  59. Meral Says:
  60. Harika bir insan.Ama çok sinirli kizdirmadiginiz sürece sorun yok.İsinin hakkını fazlasıyla veren biri.

     
  61. Adsız Says:
  62. Zodyak falan değil bu dolandırıcı pislik herkese ismini farklı söyler size ilanı aşk eder bir alp olur bir faruk. Sakin kimse inanmasin

     
  63. Adsız Says:
  64. Hadiyin ordan yalancilar

     
  65. Melodi Says:
  66. www.seslimelodi.com sesli ve görüntülü sohbet sitemize hepinizi bekleriz arkadaşlar.

     
  67. Unknown Says:
  68. Siz taniyor musunuz bu yukarda verilen numaranın sahibini

     
  69. Adsız Says:
  70. Taniyormusunuz bu kisiyi bana da ismini kerem alsancak dedi

     
  71. Unknown Says:
  72. Kim bu Bursa'daki medyum nasıl ulasabiliriz

     
  73. 55hakan55 Says:
  74. gercekten öldümü bilemiyorum iki evinede gidip misafiri oldugum buişin erbabı olan birisiydi herşeyi dosdohru söylerdi enson 2011de gördüm eyer hakkın rahmetine kavuştuysan mekanın cennet olsun

     
  75. Unknown Says:
  76. Size inanıyorum

     
  77. Unknown Says:
  78. Kahine merhaba, kendisinden cok yardım gördük onun gibi bir insan bir daha gelmez o şarlatanlara inanmasınlar. Yetiştirdiği öğrencisi var mı bilginiz var mı? Bir kişiyi yetiştirmişti sanırım

     
  79. Adsız Says:
  80. Gerçekten öldü mü ya zodyak :( ama neden hiç bir haber yok acaba hiç bir yerde

     
  81. Adsız Says:
  82. Neden hiç bir haber yok eski tv görüntüleri bile çökmüyor öldüğüne dair hiç birşey yok

     
  83. Unknown Says:
  84. Bu dümbük bir vatandasin yilardir biriktirdigi 60 bin arti 5 bin de kiredi cektirip dolandirali 2 ay oldu bu adam hakinda ne biliyorsaniz bana yaza bilirmisiniz

     
  85. Unknown Says:
  86. Tam bir orusbu dölüsun pesindeyim bir yaklarsam götünü kesip yüzük diye parmagima takcam zoydak alp faruk ekinci herne sikimsen keleni alcam senin

     
  87. Unknown Says:
  88. Tam bir orusbu dölüsun pesindeyim bir yaklarsam götünü kesip yüzük diye parmagima takcam zoydak alp faruk ekinci herne sikimsen keleni alcam senin

     
  89. Unknown Says:
  90. Tam bir orusbu dölüsun pesindeyim bir yaklarsam götünü kesip yüzük diye parmagima takcam zoydak alp faruk ekinci herne sikimsen keleni alcam senin

     
  91. Unknown Says:
  92. Bu dümbük bir vatandasin yilardir biriktirdigi 60 bin arti 5 bin de kiredi cektirip dolandirali 2 ay oldu bu adam hakinda ne biliyorsaniz bana yaza bilirmisiniz

     
  93. Adsız Says:
  94. Benim ailemi yuvamı yıkıyordu kim bu adam ya ben tanımıyorum kendisi bana msn den mesaj yolladı 0546 747 81 03 ve 0533 168 16 35 ten kendisine ulaşmamı söyledi

     
  95. Adsız Says:
  96. kim bu

     
  97. Unknown Says:
  98. Oldumu bilmiyoruz

     
  99. Adsız Says:
  100. Lady Yasemin 05.11.2023 yok yaa Biz Daha geçen gün gittik arkadaşlar ile hepimizi saygıyla ağırladı ilgilendi cok efendi birisi hatta bir arkadaşımızın içine cin kaçmış ayağımız alışsın diye bedavaya cini bile çıkarttı yaani sonrasında aşk falı baktı peri tarotu baktı tüm periler bile yanımıza geldiler yaani hep beraber çay kahve içtik güldük eğlendik gayet güzel bir gün geçirdik hatta yemeğede kalın dediler biz başka zaman inşallah dedik ayrıldık teşekkürler kahin zortyak Allah iniş takımlarına zeval vermesin canım valem jokerim papazım kare asım sinek 3lüm benim bye bye babay :):)

     

Yorum Gönder

Facebook'ta hayranımız olun!

 Medyum Zodyak on Facebook

 

Aradığınız Fal,Tarot,Gelecek uzmanını buraya yazabilirsiniz:

Sık Kullanılanlara Ekle!

Rumelitv izle

Tam ekran izleyebilmek için görüntü üzerine çift tıklatınız

Hürriyet Astroloji

Günlük Burç Yorumu

Astroloji


istatistik