Share |



Medyum Zodyak ile röportaj yapılmış ancak bunların tam olarak Zodyak tarafından söylenmiş olabileceğine inanmıyorum. Lütfen biri bir yorum yazsın. Televizyondaki Rumeli Tv'de üstad Zodyak cinlerin sağlam inançlı insanlara hiçbirşey yapamayacağını söylüyor. Burada yazılmış olanlar doğru mu ?

Cinler tarafından rahatsız edilen ve Fatih’te oturan Mustafa “Benim bir kadın cinim var, her gece başka bir kız kılığında geliyor ve benimle oluyor”

MEDYUM Zodyak, ilginç bilgilerini paylaşmayı sürdürüyor: “Cinler de tıpkı insanlar gibidir. Terzileri, doktorları, ebeleri vardır. Cinlerde yönetim değişiktir. Biz de demokrasi var, onlarda padişahlar, vezirler var. Onlara taife derler. Cinler genellikle hamamlarda kurna altlarında, harabelerde, çöplüklerde yaşarlar. Her evde cin vardır. İnsana dokunamazlar Böyle sık sık gelmezler; çünkü insanlara değdikleri anda yanarlar. Ciniyle çok iyi geçindiğini söyleyen Medyum Zodyak, bazı insanların “Cininle yatıyor musun” şeklindeki sorularına çok kızıyor ve “hiç kız kardeşi ile yatar mı” şeklinde cevap veriyor. Medyum Zodyak’a göre cinler insanlara kafayı takabiliyor. Beğendiği bir kadın olursa rahatsız edebiliyor. Eşiyle arasını açıp, eşiyle ilişkiye girmesine engel olanlar bile bulunuyor. Zodyak’ın müşterileri arasında cinlerden rahatsız olanlar var “Cin, kadını beğenirse bir erkek kılığında gelir, rüyaya girer Buna şeytanı rüya denir. Cin kendisine yüz vermeyenlerin yuvasını dağıtır. Cinlerin spermi olmaz Bazı kızlar var, sevdikleri erkeklerle birlikte olmak için, kendi siluetinde bir cin istiyor. Adamın rüyasına giriyor” diyen Medyum Zodyak, cinlerle ilişkiye giren kadınların hastanelik olabileceğini iddia ediyor. Bu yüzden Büyü filminde Ece Uslu’nun canlandırdığı tecavüz sahnelerini gerçekçi bulmuyor. Bunun sebeplerini de şöyle açıklıyor; “Cinin tecavüzü öyle olmaz. Cinin tecavüzüne uğrayan hastanelik olur. Cinin gücü tıpkı bir goril gibidir. Erkek cinlerde sperm olmaz. 0nun yerine hava vardır. Bazı genç kızlar ya da eşi olmayan kadınlar, sabah kalktıklarında çarşaflarında sarı bir leke görürler. Bu, geceleyin gelen bir erkek cinin bıraktığı izdir. Bazı genç kızlar sabah uyandıklarında bacaklarında morluklar görürler. Gece; çimdik atar, taciz ederler” Zodyak’ın yakın erkek cinlerin tacizine uğrayan bayan müşterileri de olduğu gibi, dişi cinler tarafından rahatsız edilen erkek müşterileri de bulunuyor. Dişi olanları da var! Fatih’te Mustafa adında kendi halinde genç bir adamın 5 ay boyunca bir kadın cinle birlikte olduğunu söyleyen Medyum Zodyak, “Cin, Mustafa’ya kafayı takmıştı. Her gün farklı bir kız şekli-ne girip geliyordu ve sabaha kadar benimle oluyordu. Uyandığımda sanki günlerce orgazm olmuşum gibi üzerimde bir ağırlık hissediyordum” diyor. ‘İnsan kendisini rahatsız eden bir cinden nasıl kurtulabilir?’ şeklindeki soruya ise klasik bir medyum yaklaşımı ile cevap veriyor: Cin nasıl gider? Peygamber Efendimizin zamanından kalma Rihil Ahmer mektubu vardır. Bu mektubu dua eşliğinde yaktığında cin gider. ‘Bismillahirrahmanirrahim diyorum ama cin gitmiyor’ diyen var. Mümin bir cin değilse neden gitsin.

23 Responses to Dişi Cinlerin Tecavüzü

  1. Adsız Says:
  2. erkek cinlerle cinsel ilşkiye girmek istiyorum spiritofsex@outlook.com

     
  3. Adsız Says:
  4. Gel ben senle gireyim :)

     
  5. Adsız Says:
  6. Erkek cinim ben gel girelim :)

     
  7. Unknown Says:
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.  
  9. Unknown Says:
  10. ahahaha ilk yoruma cevap olarak 2 tane sazan abaza atlamış hemen :D :D umarım kıllı göt meraklısı biseksüel cinler size musallat olur götünüzü kanırtarak siker

     
  11. Unknown Says:
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.  
  13. Adsız Says:
  14. Ahahha

     
  15. Adsız Says:
  16. Bu olaylari biraz ciddiye alsaniz diyorum isiniz gucunuz igrenclik

     
  17. Adsız Says:
  18. inanmayın lan bunlara ne cini amk işniz gücünüz insanları kandırıp sikmek canı yarak isteyen karılar cin var deyip hocaya gidiyor hoya veriyor hocada bir güzel sikiyor bunları allah razı olsun deyip gidiyorlar cin min bunlar faso fiso amına kodumun hurafeşleri ne hikmetse hep insana zarar verir uyanın artık ey saf milletim

     
  19. Adsız Says:
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.  
  21. Adsız Says:
  22. beni bir.cinle tanistirabilcek varmi cinsi onemli.degil ilişki icin demiyorum altin.bulmaya yardim edermi okan yuzer faceden.ekleyin

     
  23. Unknown Says:
  24. Benim cinlerin var .
    İsteyenlerle sınırsız sex yaptırayım
    Sadece ben istiyorum deyin akşam koynuna sokayim

     
  25. Unknown Says:
  26. Unknown cinleri pazarlamıyormusun
    Halk dilinde pezevenkmisin

     
  27. serkanseyit Says:
  28. Ben istiyorum telefonum 0 535 319 94 46

     
  29. Unknown Says:
  30. HERKEZ GÖT. GİBİ. ÖTÜYOR. KADINLAR. ABAZALIGIN DAN ERKEK CİN ARIYOR. ERKEKLER DE. KADIN CİN ARIYOR. BAŞINIZA BİR GELİRSE. O ZAMAN ERKEKLER SİKİNİ KESER. KADINLARDA. AMINI KESER. LAN. OĞLUM EMRONULDUGUZ GİBİ YAŞAYIN SİZE NE CİNDEN ŞEYTANTAN. KADINLAR. AZDIYSA HANGİ ERKEGE DESE SİKER. ERKEKLERE ALLAH YARDIM ETSİN KERANEYE GİTSİNLER. CİNDEN İYİDİR

     
  31. Unknown Says:
  32. Ben isteeim

     
  33. Unknown Says:
  34. kadınlardan isteyen olursa bana e mail atsınlar

     
  35. Unknown Says:
  36. Su bilgilendirici safyfadaki zavalliğa bak admin sen isine devam et gayet iyisin tesekkurler tabi dar ağacı gelmezse dahada beterlesir bu durum yazık!

     
  37. Adsız Says:
  38. Su bilgilendirici safyfadaki zavalliğa bak admin sen isine devam et gayet iyisin tesekkurler tabi dar ağacı gelmezse dahada beterlesir bu durum yazık!

     
  39. Ugur Says:
  40. Gerçekten dişicin nasil çagrilir nasil sahip olunur varmı dişi cini olup bana vercek

     
  41. Ugur Says:
  42. 0536 433 04 13 arasin dişicini olan

     
  43. Ugur Says:
  44. Ben istiyom cep yukardayaziyor nasıl göndercen

     
  45. Unknown Says:
  46. Uzun zamandır rahatsız ediyordu yaklaşık 25 yıldır.Bu sabaha doğru oral sexle uyandırdı ama uyumaya devam etmeye çalıştım.Uyur uyanık yine de güzeldi.muhtemelen rüya deyip geçmek lazım...

     

Yorum Gönder

Facebook'ta hayranımız olun!

 Medyum Zodyak on Facebook

 

Aradığınız Fal,Tarot,Gelecek uzmanını buraya yazabilirsiniz:

Sık Kullanılanlara Ekle!

Rumelitv izle

Tam ekran izleyebilmek için görüntü üzerine çift tıklatınız

Hürriyet Astroloji

Günlük Burç Yorumu

Astroloji


istatistik